be real - stay real

Tänkte att jag skulle skriva av mig lite gällande de störmoment jag har just. Och som jag verkligen inte behöver. Därför ska de skrivas ner och så får jag ta tag i dem när jag har mer tid. Hatar verkligen att skjuta upp saker och ting men har inte kapaciteten att ta mig an saker & ting nu. Även om det hade varit bäst, för går bara runt & stör mig. Men men..
Vad jag inte kan fatta är mångas beteende, vuxna människor som aldrig tycks fatta vad det väsentliga i livet är. Och nej, jag tänker inte vara den som predikar om rätt eller fel, vad man ska lägga sin energi på osv men jag menar att common sense inte är så jävla fel att ha. Kring allt.
Vad jag inte kan fatta är att folk inte vet vad det innebär att tänka ett steg längre - gällande allt!
Och nej, jag är inte perfekt i något hänseende men jag försöker i alla fall jobba med min självinsikt eftersom det är något som behövs i livet. Och jag jobbar med mig själv. Hela tiden. På grund av olika saker och på olika nivåer i livet.
Alla behöver inte genomgå den process jag gör just nu, men de i ens närhet borde i alla fall ha lite respekt för det.
Jag hatar allt jävla granskande, alla jävla kommentarer om allt möjligt, allt skitsnack och alla fucking lögner.
Det är rent och skärt omoget och äckligt beteende. Respektlöst och sorgligt, just på grund av den enkla anledningen att jag trodde bättre om folk i min omgivning. Men ännu en gång är det shame on me för att jag är så naiv. Men det är inte my thing att jobba på, min naivitet. Folk i min omgivning kanske borde sluta utnyttja och become real någon jävla gång. Så att både jag och andra kan slippa att finna oss i ett WTF-moment helt plötsligt.
 
Det är jävligt mycket frustration just nu. Mycket beror på just sakens natur men även att jag är less på att sådana grejer händer om och om igen. Jag kan inte fatta att evolutionen liksom har stoppats i vissa människors liv. Utvecklas någon gång, det är inte så farligt. Ifrågasätt er själva och försök hjälpa er själva.
Tro mig, det är bra och behövligt. Jag går igenom det just nu, och det har gått bra. Det har inte varit lätt men jag har i alla fall kommit någonstans, är inte halvvägs men ändå påväg. Till att bli någon annan, en bättre och mognare människa. För jag tänker, analyserar och försöker.
Och vill folk inte göra det - fine. Men låt mig fucking vara med era obetydliga problem och åsikter som jag inte behöver just nu.
Det må vara egoistiskt but life sucks, passar det inte så synd. För just nu går jag igenom en helvetes massa grejer som jag har valt att aktivt jobba med, och jag behöver styrka och energi för att lösa mina problem. Jag behöver inte någons falskhet och låtsasproblem.
För jag vet att många av de personer jag syftar på även har riktiga problem, men som väljer att tränga bort dessa och istället fokusera på onödiga saker. Och då blir jag ego, det handlar om att prioritera. Om du vill ta tag i dina problem på riktigt, join the ride. Vi kan hjälpas åt, men kom inte med något skit du "handskats" med i tusen år & dra upp det. För jag vill inte och kommer inte hjälpa dig med det. Fast det stör mig något så oerhört. Just för att folk inte kan inse saker och ting själv och för det rubbar mitt arbete med mig själv just nu. Tyck vad ni vill, ego eller inte. Detta är mina känslor som jag har valt att bejaka, för mitt eget bästa. För att det är mitt liv och min framtid. Klart som fan jag tar tag i det då, jag hjälper mig själv. Bara för att du har problem med dina egna känslor och inte vet hur saker och ting borde vara i livet behöver du inte belasta mig som just nu förmodligen går igenom värre saker. Var en vän så kommer jag vara en ännu bättre vän tillbaka, vänner hjälper varandra. Dom trampar inte på varandra. Och mitt sista råd: Gå till en fucking psykolog. Det gör jag.
 

Kommentarer
Postat av: StaslMa

Типы Вагонка Киев
Вагонка киев – это высоко-качественная вагонка,
которая проходит строгий контроль качества.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - эко-лес
Работники компании эко лес строго следят за производством вагонки Киев.
Большое значение при производстве вагонки Киев уделяется процессу сушки древесины на производстве.
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка липа
вагонка сосна
вагонка ольха

Не маловажным аспектом является процесс обработки древесины при поступлении на производство.
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка липа с сучком[/url]
Вагонка киев изготавливается из разных пород древесины, таких как вагонка киев ольха которая может быть как, с сучком,
который придает особую изюминку в интерьере помещений многие дизайнеры заказывают именно такую вагонку, так как запах древесины в помещении,
а именно ольхи, придает особый шарм помещению.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка для сауныТакже вагонка киев ольха может изготавливается из отборной древесины без сучков. Второй вариант изготовления вагонки киев из сосны эта вагонка имеет более смолянистую структуру и более выраженный запах сосны.
Вагонка киев сосна, также широко используется дизайнерами как отличное решение дизайна внутри помещений при том что вагонка киев сосна имеет более выраженный запах сосны. Вагонка киев сосна так же может, изготавливается как с сучком, так и из отборной древесины без сучка.
Третий вариант вагонки киев- это вагонка киев липа, которая имеет более мягкую структуру волокон, и очень проста в монтаже на стенах и потолках. Вагонка киев липа нашла свое широкое применение в отделе саун и широко используется в ассортименте все для саун, все для бани.
Наши специалисты компании ЭкоЛес проходят международное обучение по стандартам SETAM, за рубежом покупая любую продукцию в компании Эколес вы будете уверены, что приобрели экологически чистую продукцию, которая отвечает международным стандартам качества и прошла, абсолютна все экологические тесты и экспертизы.
При покупке древесины остерегайтесь не качественной продукции.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка ольха
Вагонка – это пиломатериал идеально строганный, который сразу же применяется в декоре помещений как внутри так и снаружи строения.
Она представляет собой не толстую, определенного размера длинны и ширины. Вагонку изготавливают как из дешевых сортов древесины так и с дорогих.
Вагонка киев разделяется на сорта в зависимости от качества дерева и столярных работ.Низшим сортом является сучки на пиломатериале,
их количество и размеры, смолянистые выделение на древесине, наличие коры, присутствие гнили или отверстия от жуков, неровность, вмятины и т.д.
https://eco-les.club/news/vagonka
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]Вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка киев[/url]
[url=https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev]вагонка киев ольха без сучка[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка купить[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка цена[/url]
[url=https://eco-les.club/news/vagonka]вагонка украина[/url]
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка

2017-07-31 @ 13:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0