(trying to) enjoy the good things in life!

Min helg har bestått av rätt fina moment med de underbaraste människorna! I fredags var jag i skolan, mot kvällen var det tjejmiddag hos Jessica och därefter premiär för en film där min kusin spelar huvudrollen. Halva släkten var ju där och filmen var riktigt bra! Kan inte förklara med ord hur stolt jag är över min kusin, fyfan vilken trovärdig insats. Filmen heter Äta, sova, dö och ni måste gå & se den!
Efter det stack vi ungdomar ut lite för att ta en drink.
På lördagen hade jag planerat att plugga hela dagen, vilket det blidde också men hade turen att sitta o plugga & fika med mina tjejer samtidigt. Nästan alla samlade! Så skönt :)
Mot kvällen begav jag mig till Malmö för att äta sushi-middag med Chang o tjejerna från jobbet, riktigt gott må jag säga. Söndag var det jobb och sen umgicks jag med mina underbara föräldrar.
Låter ju ändå bra.
Sen kommer måndag o alla vardagsbestyr med en fet släng av ångest över det. Skola, jobb, läkare, tandläkare, möten, samtal hit & dit och ett försök till socialt liv som misslyckas totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0