dark paradise

Oh vad jag önskar att jag hade kunnat skriva varje dag. Har oändligt mycket material som hade kunnat skrivas ner, hade mått så mycket bättre av att skriva ner alla tankar, känslor och funderingar. Men när jag väl bestämmer mig för det så blir det stopp. Orden trängs för att få komma ut på något sätt, bara ut genom de sammanbitna tänderna eller genom bläck på papper. Men när det väl gäller så kan jag bara inte. Dock har jag insett att jag behöver detta och ska verkligen försöka skriva mer, både onödiga som nödvändiga inlägg. Det blir som en form av terapi för mig, jag rensar huvudet och det behövs verkligen! Dock får det inte bli ett måste, det behöver jag verkligen inte i mitt liv just nu!

Sitter på tåget till skolan nu, har varit på möte imorse och pluggat lite på Espresso House, lite quality time för mig själv. Veckan kommer bestå av mycket skola & jobb. Vanligt och tråkigt vardagsbestyr. Men har påbörjat en process där den gråa vardagen ska få sin del av solsken också genom fint umgänge, träning och helt enkelt nya perspektiv på saker. Ska försöka vända på min nedåtgående spiral, hur det ska gå till får tiden utvisa men på något sätt ska det gå.
That's all for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0