vardagsbestyr

Har ni tänkt på en sak? Parkeringsvakter är riktigt hatade, dock inte av mig för jag har ändå inget körkort. Men något som stör mig något oerhört är lövblåsare. Har satt på högsta volymen i mina hörlurar för att kunna fokusera på mitt läsande. Antingen väcker de mig, eller stör mig när jag pluggar, när jag äter eller vad som. Vill gärna veta VARFÖR de måste blåsa bort lövhelvetet. Men men.

Sitter & pluggar - so damn boring! Varvar med pauser för att orka. Käkade precis lite lunch i form av gårdagens wok. Som inte var så god enligt mig, tror mina föräldrar lovprisade den för att vara snälla. Men hade fullt upp med att baka scones och äppelkaka samtidigt så allt blev lite halvdant. Sconesen helt torra, men underbara enligt mina föräldrar haha.
Nej men nu ska jag fika (sooocker!) för att orka plugga. Är sååå seg! Beror nog på vädret, har varit sån de två senaste veckorna. Blää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0