sometimes

Kombinerar lite plugg med Big Bang Theory, te & pepparkakor. Rätt bra tisdag idag, även om morgonen var sämst och vädret är äkta kaos - grått & regningt. Men var på myslunch med födelsedagsbarnet Ajla och så fick jag tillbaka mitt tentaresultat. Ingen omtenta i ekonomi för mig - wooohooo! Har även bokat biljetter upp till Norrköping och åker till Växjö i slutet av veckan. Fan, detta kan bli bra ändå! Självklart är inte allt tip-top men att sitta och klaga på de dagar som är relativt bra leder inte till något positivt. Istället får jag ha mina nere-dagar då allt är pest (vilket är rätt ofta) och vissa dagar får och kan vara lite ljusare.
Balans. För att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0