well well well

Fyfaaan, vad trött jag är! Har seriösa problem med sömnen. Eftersom jag bara har skola torsdag/fredag så softar jag ju resterande dagar. Som följd blir det att jag får svårt att sova när jag väl måste sova. Igår kunde jag inte alls somna, även om jag var riktigt trött. Det fick bli att jag satte på jättelugn musik på lägsta nivå för att ens kunna slappna av. Och jag hatar egentligen ljud när jag ska sova. Som tur var så lyckades jag slumra till. Sen när jag vaknade vid 3 för att stänga av musiken så kunde jag inte somna om alls! Hade spänningshuvudvärk och någon konstig oro i kroppen. Så fick bli musiken igen för att somna. Så jag är riktigt urladdad nu! Och så väntar en heldag i skolan.
BLÄ!
Längtar faktiskt en aning tills vår nästa kurs börjar, då är det skola varje dag.. Rutiner!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0