welcome to my sunny day

Idag har varit en bra dag! Effektiv och mysig. Har varit och jobbat med grupparbetet, som ser sitt slut på onsdag efter typ 2 månaders konstant grupparbete. Puuh!
Sen hämtade jag min bok på biblioteket, gick några rundor på stan med Chang som bjöd på middag. Sen skildes vi åt för att byta om till träningskläder och träffades igen på gymmet. Maxade lite där.. Känner redan nu hur träningsvärken smyger sig på. Pluggade lite nu under kvällen och fixade i min garderob. Har duschat och tvättat håret (som bestämde sig för att bli maxat afro!) och bytat sängkläder. Så sköööönt det ska bli att bädda ner sig. Upp tidigt imorgon och förhoppningsvis väntar ännu en bra dag! Imorgon måste jag också skypa med Ema, idag har jag inte haft en lugn stund så ska se till att det blir av imorgon. Men nu blir det lite meditation sen sova!
god natt

trött tjej med afro haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0