wavawiva

HUJEDA MIG.. it's too early!
Men om exakt 5 minuter kommer vår hemtenta ut på vår portal sen så blir det att skriva, skriva, skriva och lämna innan 5 idag! Det är dagens planer. Har laddat upp med alla böcker och isvatten. Har ju piercat tungan och den gör ont och är svullen så det är egentligen mitt största bekymmer idag.
Har inte alls tentapluggat, tänkte äääh vafan det är en hemtenta, har alla böcker hemma. Det löser sig.
Knappt att jag tentapluggar till salstentor, as you all know från mina tidigare panikångestinlägg. Och så detta med hemtenta. Ja.. Skittrevligt att jag kan sitta i min rutiga pyjamas men jag har noll (0) självdisciplin! Vad gör man med såna som mig???
Tror nog att det kommer bli så att jag kollar igenom frågorna. Ger dom en chans. Sen käkar jag frukost och beger mig ner till valfritt café och skriver så att händerna brinner. Med en islatte för jag får inte dricka något varmt. Hoppas på det i alla fall. Annars mailar jag läraren och säger att jag fick fågelinfluensan eller något.
NU blev klockan nio. Tror sidan kommer krascha.. Nej.. det gjorde den inte. Men det gjorde jag. BLÄ för dom frågorna vi fick. JAJA. då får jag väl bege mig in i skrivandets värld. Plötsligt blev allt så mycket roligare än tentan.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0