uhvati ritam

Ja, vad har min vecka bestått av hittills?
Inte mycket men ändå mycket. Har inte gått i skolan men skrev hemtenta i tisdags. Så nu är pedagogiken avslutad. 45 högskolepoäng av 180 klara! Sen så har jag förberett mig lite inför nästa kurs, överblickat schemat, fixat nästan alla böcker. Mest varit hemma och tagit det lugnt, fett jobbigt med min svullna tunga men nu är jag nästan helt van vid piercingen och kan nästan snacka normalt.
Igår fixade jag böcker i Lund, åkte hem och lagade middag, tvättade och skulle på möte som blev inställt. Tog en fika med Diana, åkte med henne till Kristianstad. Imorse gick hon till skolan och jag väntade på henne genom att plugga lite arbetsrätt och körteori. Sen så åkte jag hem, köpte med mig lunch och har bara degat här hemma. Ska alldeles strax fixa lite grejer.. Funderar på om jag ska gå till gymmet. Tror det men vet ej när. Kanske runt halv 8 då det inte brukar finnas alltför mycket folk där. Ja, det blir nog bra.
Tills dess ska jag inte göra något speciellt. Så jävla skönt att vara lite ledig! Från och med nästa vecka drar alla möjliga projekt igång och en svår kurs (fast sista denna terminen!) så ska passa på att bara göra det jag känner för just i stunden.
Imorgon ska jag hinna med körskolan, en sväng inom campus, shopping, fika med Ajla och lite tråkiga räkningar och ekonomi. Slänger nog in lite träning där så blir det en bra fredag. Som nog ska avslutas med min bästa kusin. Helgen kommer vara quality time med familjen and then it's a wrap gällande denna veckan!
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0