yes i'm complaining

Vaknade  och kunde knappt resa mig ur sängen, har så ont i lungorna. Har sovit skitdåligt pga. febern och jag pallar inte med detta mer. Jag måste rå-plugga dessa 3 dagar för att ens ha en chans på tentan, ikväll ska jag på handledarkurs med min pappa och på teorilektion imorgon. JAG PALLAR INTE. vill inte ha någon jävla tenta, eller ens behöva gå i skolan nu när jag är sjuk, vill inte ta någon bajs-kurs för jag vill inte ha körkort. Jag pallar inte med att vara småsjuk hela tiden och hur jag än försöker undvika det så behövs det bara en dag med någon utsatt situation sen så kan jag knappt göra något. Kunde inte sträcka mig efter glas eller ens pressa min citron i vatten imorse, var tvungen att ta en paus. Bar vattenkokaren med 2 händer och tappade nästan datorn. Och nu borde jag egentligen redan ha ätit frukost och börjat plugga men det är inte så lätt att resa sig, får svindel direkt.
JAG PALLAR INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0