week of hell

Okej, så då har jag sovit mer än 12 timmar inatt. Pallade inte längre igår. Har haft en riktig skitvecka och den är inte ens slut. Och skitvecka är i milda grad. Den suger balle helt enkelt. Allt som kan gå fel har gått fel. Det värsta är att jag sov gott som fan, jag var riktigt däckad. Vaknade dock kvart i fem lite för pigg men kunde somna om för det var helt mörkt ute ju men... Skulle upp 8 och hade klarat det men min klocka ringde inte. Vaknade 20 över 10 istället med ögonpåsar stora på svarta soppåsar. WTF asså..  Vad har dom där och göra när jag har sovit ut. Fattar nada.

Nu ska jag plugga. Sen ska jag äta frukost. Och plugga. Sen duscha. Och plugga efter det. Idag är det sista dagen, tenta imorgon. Och även om jag hade kunnat börja plugga tidigare så skiter jag i det nu. Har gjort allt jag kunnat denna veckan, har verkligen pluggat som fan. Så får se om det räcker nu...  och kan redan i förväg ursäkta mig till de i klassen som främst får se mina snygga ögonpåsar och trötta kropp och sen för att jag kommer hosta ut en och annan lunga på tentan. Sorry.. det stör mig med.

Kommentarer
Postat av: othilia

Tränar du? Om du gör.. har du något tips på vad man kan göra? Har lite dåligt med inspiration just nu :( KRAM!

2012-01-12 @ 10:56:44
URL: http://oothilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0