this shit is bananas

Gooood jävla morgon! Hatar att vara uppe såhär tidigt, speciellt att stå och vänta på bussen nu. Börjar åtta.. För ett år sen hade jag sovit gott vid denna tiden.. Negativa delen med pendlandet, fast samtidigt så har jag lektion 2 gånger denna veckan så man ska icke klaga.. Har ändå en skitmorgon för jag vakna upp ännu mer förkyld än innan, jag som trodde jag skulle bli frisk denna veckan.. Men men.

Gillar fan inte början av 2012, har mest varit förkyld och så åkte Ema och så startar året som redig fattig student, i don't like!! Är riktigt depp känner jag, pluggar bara, läser teori som en galning och kollar tiden i New York.. kul tjej.. Tror och hoppas att det bara är tillfälligt dock. Ska i alla fall testa att save my day med kaffe för mina sista slantar när jag kommer till Lund, det borde hjälpa!

Hoppas ni får en bättre morgon och ännu bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0