oh my

Aaaaah sitter här och är alldeles stissig. Kan knappt skriva på datan.. Fattar ej vad som händer.
Har inte druckit mycket kaffe på senaste tiden och drack idag så det kan vara det.
Har förövrigt haft en riktigt konstig dag. Satte mig på fel tåg och åkte upp mot Göteborg istället för ner mot Lund. Hoppade av i Ängelholm och bytte tåg. Tänkte först skita i att åka till Lund och åka hem istället. Precis när jag bestämt mig för det kommer jag på att jag måste inom biblioteket i Lund för att låna en viktig bok och att min lektion är obligatorisk. Sen kommer jag på att jag glömde posta ett viktigt brev så hade ett dilemma mellan brevet i Helsingborg och skolan i Lund. Blev Lund till slut där jag var en halvtimme sen så det var inte så farligt.

Men boken fick jag tyvärr inte tag på. Min väska gick sönder och jag blev bara förvirrad av lektionen som var introduktionen till pedagogiken.
SÅ mycket litteratur, seminarium och allt blandas och jag fattar inget. Har ägnat senaste timmen att planera mitt liv med skolan och körskolan. Är inte ett dugg klarare i huvudet. Måste få ordning på allt. Känner stressen krypa fram som egentligen inte borde vara där för jag har tillräckligt med tid till allt.. Mina kroppsreaktioner är sååå wierd asså... Som sagt, är helt stressad och stissig nu. Av inget typ.
Förövrigt så åkte Ema till New York igår. För att plugga. I 4 år. Och kanske stanna där också. Och hela det faktumet gör verkligen inte min situation lättare. Kan inte tänka på något annat än vad hon gör typ, hur allt går, kollar tiden i N.Y var 5:e minut och kollar sms hela tiden.
Måste meditera känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0