if it's meant to be it will be

God dagens! Har bäddat ner mig i sängen med sjukt mycket kläder. Är frusen och trött så tänkte kolla någon serie eller film och vila lite. Har inte varit på topp senaste månaden alls så hoppas bara att det är temporärt och typ väldigt mycket kopplat till vädret. No inspiration till något, eller ork eller lust. Men så får det vara ibland väl
Ikväll kommer i alla fall min underbara kusin till mig och vi ska kolla film och mysa, hon får mig alltid på humör! Ska se om jag kan få tag på Ema på Skype också och i helgen ska jag plugga lite, läsa teori och umgås med lite folk. Bra och vettiga planer för isiga Helsingborg just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0