hold on dear life


Vad har hänt idag förutom mitt feta lidande av helvetesförkylningen??
Pluggade på morgonen, lagade middag och åt med min pappa sen gick vi till körskolan och hade handledarkurs i nästan 4 timmar. Promenerade hem och tittade på TV, hade ingen ork till något efter kursen och promenaden. Kaos. Har planerat lite inför fredag då tentan är. Har mycket att hinna med innan dess, people to meet och så men måste ju hinna plugga ju. Vill inte jinxa det men det börjar se lite ljust ut, kanske har chans att klara tentan ändå. Ska strax tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och läsa, läsa, läsa tills jag däckar. Om jag inte är sysselsatt så kommer jag bara ligga & vrida mig hela natten med panik över tentan så satsar på att plugga tills jag däckar istället. Riktigt bra för sömnrutinerna och magsåren ja.. Igår började jag kolla på Step Up 1 (nostalgi!) men den hacka mitt i allt och känner jag mig själv rätt så kommer jag kolla fortsättningen om typ 3 veckor, tyvärr.

Imorgon är det upp tidigt, frukost, plugga på stadsbibblan, middag med Ema, teorilektion och plugg på kvällen.
Torsdag: upp tidigt som faaaaan, plugga, träffas med Ema och Chang sen plugg på kvällen, förhoppningsvis med Didi. Sen däcka.
Fredag: Upp HALV 6. KILL ME. Åka till Lund, tenta, hem: däcka, vara med Ema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0