effective for sure

Sitter på tåget hem nu, har varit hos Didi i Kristianstad sen 2 typ. Var först i Lund och visade Ajla runt lite så den vilsna själen kan hitta runt. Sen åkte jag hit och skulle fixa böcker och plugga lite. Pallar inte köpa alla böckerna vi har till pedagogiken så lånar så mycket jag kan men kommer nog bli en del läsande på biblioteken också. Spelar inte så stor roll för mig i alla fall...

Måste byta tåg i Lund så är hemma vid halv tio typ.. Då ska jag läsa lite teori sen sova. Har flängt runt en massa idag så ska sova tidigt tänkte jag. That's a part of new effective me, vara utvilad. Under tågresan blir denna trevliga bok mitt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0