and i'm addicted to the rush


Gud vad underbart jag mår då.. or not. Hur fan kan jag ha sååhäär dålig karma att jag blir riktigt förkyld just denna veckan. Jag har tenta i psykologi nu på fredag. Måste plugga röven av mig eftersom jag inte gjorde det när jag skulle. ÅH! Hatar sånt här. Kunde knappt sova inatt och mår skit just nu. Det värsta är att det inte har slagit till helt och hållet så sitter bara och väntar katastrofen när jag vaknar fredag morgon istället. För exakt så kommer det bli.
Och finns det ens ett sätt att bli frisk snabbt? Kan inget sånt, kör med te, citron och honung, mycket vatten och vila. Räcker det liksom??
Ska ägna resterande dagar till att rå-plugga men är inställd på omtenta for sure.
PALLAR ICKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0