run this town

Såja, då var jag hemma i Helsingborg igen.
Igår efter skolan tåg jag ett fullpackat tåg uppåt i Skåne till min underbara Didi. Där väntade hon och Ajla på stationen glada som få. Kände så skönt att få krama om dom fast vi snackar varje dag och, kändes lite som dom gamla tiderna fast allt har ändrats. Vi åkte hem till Diana, lagade mat, åt, myste, spelade spel och skrattade en massa. Kollade TV och skypade med Ema i NY. Allt var bara så bra, kunde slappna av, skratta och bara vara med mina tjejer (hade inte skadat om Ema hade varit där också men men)
Sen så la vi oss vid tolv, alla helt däckade. Vaknade imorse av Dianas grannar som spelade musik på högsta volym, inte så mysigt. Vi käka frukost, fixade oss  och begav oss till tåget. Där följde jag och Ajla med Diana till Eslöv för hon skulle jobba där och jag skulle vara guide haha. Vi tog en kaffe sen skiljdes vi åt. Så blev det vidare mot Lund, byta tåg och hem till Helsingborg.
Väl här hemma har jag bara tagit det lugnt.. Väntar på att maten ska bli klar, ska äta, packa väskan sen träna. Hinner inte plugga får ta lite ikväll förhoppningsvis. Har ändå inte så mycket. Ska planera också sen när jag kommer hem, mycket viktigt!
Bilder från idag & igår kommer sen (:
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0