ready or not

Sitter här med min tomma kaffekopp i handen och bara stirrar på datan.. WTF? Är helt less på allt. Som vanligt känns det som. Har bara negativ inlägg hela tiden. Men det speglar bara mitt humör. Känner att allt är så meningslöst. Fast förra helgen var faktiskt riktigt bra, så lite positiva grejer har jag. Men som jag alltid säger: Det handlar om inställning. Bara att ta tag i saker och planera bra och vara glad. Så gott det går i alla fall.
Vädret påverkar verkligen en, man vill inte alls röra sig ute, många saker som måste göras nu denna perioden så lite stress. Jag saknar Ema som fan. Och Arnela. Och alla egentligen. Detta suger när alla är på olika håll. Och det känns som att saker och ting kommer börja ändras snart och som bekant så hatar jag förändringar. Men det är en känsla jag har just nu..
Men samtidigt har man underbar familj och underbara vänner, var dom än befinner sig, relativt bra hälsa, går i skolan, mat på bordet och tak över huvudet. Frihet och möjligheter. Det är viktigt att komma ihåg!
Nu ska jag gå och göra planering deluxe sen tänkte jag hoppa in i duschen, göra fotbad, fixa naglarna, lägga ansiktsmask och lite sånt. Pumpa upp energin. Denna veckan kommer vara maxad men rolig. Så det så!
Mina fina tjejer, som betyder allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0