oh, saturday

Min lördag har bestått av frukost, övningskörning, städa, middag, städa lite till, diska och nu lite plugg. Senare ikväll blir det mello-kväll, i brist på annat och även på grund av den djävulska mensvärken som valde att komma på besök idag. AJ!

Har precis avslutat städningen utav hemmet och hällt upp iskallt bubbelvatten i mitt favoritglas och börjat renskriva lite anteckningar. Får se hur långt jag hinner idag annars får jag fortsätta lite imorgon. Tråkig syssla men sånt är livet. Äkta min tråkiga vardag just nu..
Kallt ute, är förjävla trött hela tiden så orkar inte göra något utöver skolan, övningsköra och träna. Just nu i alla fall. Snart kommer jag väl tröttna på det också men så ser det ut för tillfället i mitt liv, inte alls spännande. Men men..

Får tillräcklig adrenalinkick när jag övningskör, detta var 4:e gången jag någonsin suttit i förarsätet och pappa tvinga ut mig i trafiken (inte så många bilar som tur var) och i rondeller och allt. Snacka om stressad tjej. Men jag som trodde att jag skulle hata att köra börjar gilla det liiiiite nu. Det är kul när man lyckas med något och man gör framsteg varje gång. Typ idag backade jag in på parkeringsplats PERFEKT. På det tredje försöket, vilket är rätt bra enligt mig och så fattade jag hur man skulle vrida ratten, den tekniken som jag glömt namnet på nu. Och så fick jag köra och växla upp & ner men det gick inte värsta bra haha.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0