man i'm tired!

Dagen har innefattat ambulans och akutbesök för min mamma, massor med oroliga sms & samtal, trött pappa som kommer från nattarbete och får gå tillbaka till sjukhuset för mamma. En väldigt intetsägande föreläsning för mig och utdragen, jobbig tågresa hem som var svinkall. Stod och skaka tänder seriöst.

Väl hemma är mamma hemma och har fått någon rubbning i några kristaller i hjärnan. Fattar inget av det. Så sjukskrivning på det. Alla var hungriga och trötta. Så det var bara att ställa sig direkt och laga mat som jag ville göra något speciellt av så det blev två timmar matlagning och nu är jag trött som faaaaan. Ska dricka kaffe med mami nu och sen ska jag fixa det sista av disken (heeeela jävla diskbänken är full) and then i'm done!

Sjukt hur ens vardag bara ställs upp & ner bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0