maaah gad

så trött jag är!
Ögonen bara stänger sig hela tiden.. Kunde inte somna igår fast jag var trött som fan. Hade vaknat 6 och pluggat heeela dagen. Kom hem på kvällen, åt och kollade på TV och var helt slut men kunde ändå inte somna sen. Upp tidigt imorse igen, hade riktigt intressant föreläsning, hem, laga lunch, fixa disken, laga middag till familjen och nu ska jag dra mig mot bussen för att gå och träna. Pallar inte egentligen men har bestämt med Nina och kan inte dra mig ur (vilket egentligen är skitbra)..
Plugga lite ikväll och förhoppningsvis sova tidigt så jag orkar träna på morgonen imorgon också. Imorgon blir det också att plugga teori, köra med pappa sen hem och fixa mig och åka till Kristianstad och ta välbehövlig helg.
That's my plans!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0