feels like hell

Detta känns som min helvetesvecka.. Inget bra har hänt.. Ja inte något dåligt heller plus så har veckan bara börjat.. Men vi ska skriva ett paper i grupp denna veckan och jag är inte känd för att älska grupparbete direkt.. Plus så tror jag att jag aldrig jobbat med 4 andra samtidigt.. Illa är det.. Egentligen är det inte värsta kaos men jag har dåliga erfarenheter så ja..

Men jag hoppas att jag och Anna fixar vårt idag så jag kan få sova lite.. Har fått äääkta stress igen, trodde jag hade övervunnit den känslan gällande skolan but apparently not.. Har knappt sovit något och sitter nu på tåget med en god latte och ska läsa lite. Imorgon är det upp tidigt igen, är inte alls van men bara att bita i det sura äpplet. Beroende på hur mycket som blir gjort idag ska jag nog träna ikväll, trötta ut mig till max o vända stressen till något positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0