persistence

När personalen på biblioteket hälsar på dig som att vi känner varandra kanske det har gått lite långt. Är här fett ofta.   Men skriver som bäst på bibblan och så har dom asgod fika. Win-win situation liksom. Sitter här idag, dock har de bara öppet till 16 så kommer vara tvungen att fortsätta skriva hemma. Måste bli klar! Helst nu under julledigheten för sen kommer Ema hem från NYC och då kommer jag ha fullt upp, plus packandet och fixandet inför resan. Stress asså! Men arbetet är det viktigaste just nu, det andra har fått sin plats i kalendern så det tar jag när jag kommer dit. Den dagen den sorgen - den tiden den striden haha.
 
Även om detta just nu kan vara det tråkigaste som finns, att skriva uppsats så funkar det helt okej. Och så har jag planerat in roliga saker där i mellan också. Hade gärna radat upp dem men måste återgå till skrivandet. Kanske får en paus och delar med mig av mitt underbara & stressiga schema om någon skulle vilja stalka mig lite eller något sånt.
Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0