oh snowy december

Egentligen brukar jag uppskatta vita vintrar men när jag vaknade imorse tyckte jag det var lite tidigt för snö. Som tur är så är det inte direkt mycket snö på backen. Hade passat utmärkt om det hade snöat jättemycket runt den 20 december o håller i sig till den 28:e ungefär så att man inte måste halka runt i sina klackar på nyår men man får en vit jul! Det hade varit perfekt.

Idag ska vi ha värsta släktmiddag så hela morgonen har jag städat hemmet medans mamma & pappa har lagat mat. Jag hatar verkligen att städa men det måste bli gjort och känslan efter är bäst! Och så har jag sett fram emot denna helgen för idag ska jag julpynta! Yeeaay! Har sett fram emot det två veckor nu haha. Har alltid älskat att pynta, känner mig kreativ fast jag egentligen inte är det haha. Men det är så mysigt att fixa o sätta upp dekorationer. När jag bor själv ska jag pynta inför allt typ! Fast det kommer vara sparsamt och elegant. Inte massa skit bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0