keep ya' head up and try to keep the faith and pray for better days

goood morgon!
Försökte mobilblogga igår men något fuckades sen pallade jag inte testa igen, ska testa sen när jag sitter på tåget med just det inlägget, tar ju alla bilder med mobilen så smidigast så.
Har haft en mysig morgon, tydligen börjar jag 13 idag inte 10 som jag trodde. Men vaknade relativt tidigt ändå för jag hade lite business att fixa. Sen så åt jag frukost i sängen och kollade serier. Skitmysigt! Min nya tradition (:
Ska börja fixa mig snart, ska bara äta upp mina apelsiner, sen blir det skolan till 15 därefter ska jag ta tåget till mina kusiner i Eslöv för att spendera kvällen där. Eventuellt blir det en sväng till kusinerna i Malmö också.
 
Imorgon måste jag upp tidigt för att packa min resväska, åker till min syster i Norrköping på eftermiddagen och har inte packat något än, så olikt mig! Men har inte pallat stressa helt enkelt. Där uppe är det typ tio minusgrader om inte mer så jag kommer ju DÖ! Fyfan asså.. Det kan vara helt okej med snö, I'm no hater men när det är för kallt så pallar jag inte. Hatar att vara handikappad i vardagen och bara sitta hemma på grund av vädret. Vill ändå kunna funka normalt.. Och om jag hade köpt typ termobyxor hade det gått men vill inte gå runt som Michelingubbe i stan haha. Det räcker med dubbla strumpor, tights under jeansen och 3 tröjor tycker jag.
Men men, nu måste jag börja röra mig!
puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0