it has to be done

Helgen i korta ordalag - fredagsmys, drömmar, mat, mat, mat, inspelning & goofing around, fika med bästa, vin, kortspel, skratt, film och ostbricka, galna drömmar, sovmorgon, frukost.
Ungefär något sånt och underbart har det varit!
 
Sov borta, så kom hem vid två idag. Har spenderat söndagen till att försöka infinna mig i mitt skriv-mood. Går inte såååå bra. Har pluggat lite och börjat skriva sakta men säkert. Hade behövt vara snabbt & säkert. Men det kommer väl. Måste bli klar med mitt arbete innan nyår. Även om det ska lämnas in den 15/1 2013 så har jag deadline innan eftersom jag inte vill göra det i Vietnam. Så liiiite stress är det. Men ska kämpa, vet att jag klarar det. Har inget annat att göra (nästan).
 
Så för att starta the real job måste jag typ vända på dygnet, dricka asmycket kaffe, gå i sunkiga kläder och skriva, skriva, skriva. Det är så jag funkar.
Nu ska jag fixa lite grejer eftersom jag har ont i ryggen så kan inte sitta längre, sen lägga mig i sängen och skriva lite. Vakna tidigt imorgon och skriva. Det är det jag måste göra, plåga mig själv typ. Som att jag har deadline om 5 dagar. Det blir bra det. Självklart ska jag trycka in lite andra roliga saker såsom shopping, mat, vännerna, mys med familjen och promenader. Men det är inte the main thing i mitt liv just nu. Så ni vet var ni har mig liksom.
 
(gamla bilder som ändå fint sammanfattar helgen!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0