So many things I need to say to you. Please don't, don't let me go.

Tänder detta ljus för dig. För mig. Och för vårt unika syskonband. Lukten ger mig styrka och smärtan domnar bort för en stund. Jag låter alla tankar flöda och kommer fram till en mening.
Jag är stolt över att vara din lillasyster.

Jag är ledsen och besviken. Panikslagen och rädd.
Men jag är glad och stolt över allt som jag fått dela med dig, över allt du har lärt mig. Och du finns alltid med mig, jag ser dig hela tiden. Jag kommer aldrig göra dig besviken. Det är något jag alltid har tänkt på och jobbat för. Det ska jag fortsätta med, även nu. Även om svagheten sveper över mig och paniken slår till. Jag kämpar för dig. För mig. Och för vårt unika syskonband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0