Så du må beväpna dig eller kapitulera

Idag är det ännu en regning dag. Vilket jag tycker är skönt. Var ledig igår och gick här hemma och bara tog det lugnt, fixade lite grejer. Det är planen för idag också. Bara ta tag i saker sakta men säkert, så mycket som det går. Men när det regnar så blir det lite som att jorden snurrar lite saktare och det känns så bra, då får man tid för sig själv och utrymme för sina tankar.
Igår var jag även vid graven med min kusin. Har inte varit där på två veckor. Och det känns så fel att gå dit faktiskt. För även om man står där, ser alla blommor, ser namnet så fattar jag ändå inte det. Jag vill faktiskt inte tro på det heller.
Sen promenerade vi i 2 timmar och när vi kom hem var vi lite med folket som var här sen gick vi och la oss, kollade filmen 2012 (skitdålig) och somnade rätt snabbt.
Nu ska jag snart duscha och göra ansiktsbehandling och grejer. Sen ska jag försöka plugga lite och dra mig mot stan för några ärenden. Ikväll kommer min kusin igen, mår så mycket bättre när jag är med henne! Så vi får se vad vi hittar på.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0