if you fall, stand tall and come back for more

Just nu njuter jag lite av det varmare vädret, smuttar på en is-latte och väntar på att klockan ska bli 13.15 då mitt möte börjar. Råkade komma en timme för tidigt till Lund men det gör inget. Tog en sväng inom biblioteket och så köpte jag min kaffe på mitt favvo-place, nära och billigt! Tågresan hit var en vetenskap, massa problem bara. Så om ni verkligen inte måste ge er ut med tågen så stanna där ni är.

Efter mitt möte ska jag till mina kusiner i Eslöv. Behöver komma bort lite över helgen, samla positiv energi för att må lite bättre. Åker hem på söndag, då ska jag planera den närmaste tiden (what else liksom) och umgås med Arnela. Hoppas att nästa vecka inte blir lika ostabil som denna och att helgen ger mig mer styrka. Även om man är i en svår position måste man våga se framåt och kämpa, kämpa. Någon gång måste det bli lite lättare att andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0