random

Idag har jag softat som fan och mår underbart just nu! Hade inga lektioner förutom nollningen men den sket jag i, pallar inte. Har fixat med internetbank, beställt böcker och sorterat papper och sånt. Mår så bra av organisation (sick i know)
Sen stack jag till stan och träffade Chang och Dhuha, gick runt och letade efter jacka & så fikade vi och pratade en massa. Eftersom jag har jobbat så mycket och varit i Norrköping har jag knappt hunnit umgås med folk men nu börjar jag komma tillbaka till det, äntligen! Imorgon har jag en lektion från 10 till 12, ska fixa några grejer i Lund sen åka hem och fixa några grejer till i Helsingborg + umgås ännu mer med Chang. Sen är jag leeediiig. Har ju nollningen men den är frivillig och jag har bättre saker för mig..

Vet att bloggen är övertråkig, somnar typ när jag kommer in men har inga bilder på min nya data, ska förmodligen fixa det imorgon kväll men älskar att skriva av mig så i will write.. för mig själv typ haha.. Nu ska jag bestämma lite med Nina inför imorgon, snackar med Natasa, försöker få tag på Arnela och ska snacka med en tjej i klassen inför imorgon sen ska jag duscha o förmodligen sova.. Har knarkat kaffe så det kommer vara lite svårt kanske men vi får hoppas haha.

Imorgon kommer nog jättemånga random bilder om allt, så holla back!!
PUSSHEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0