need some balance in life

Räknade ut att jag har sovit cirka 7-8 timmar sen i fredags. Under helgen har jag levt på alkohol, nudlar, godis & pannkakor. Har inte gjort något vettigt fast jag har haft så många måsten. Vad hände liksom? För några månader sen bestämde jag mig för att bli mer spontan, för mitt eget bästa. Men nu har det gått till överdrift ju. Jag är ett kontroll-freak  till naturen och att gå emot det så mycket som jag har försökt att göra och gjort har fan gett sjuka resultat. Gillar detta livet men samtidigt inte.. destruktivt som fan. Så nu måste det ske en till ändring. Man växer varje dag märker jag.. Efter tentan imorgon ska jag fira min mamma som fyller år, skärpa till mig och bli ordentlig! Spontanitet får endast ske från fredag 17.00 till söndag 15.00..
något sånt låter bra eller vad säger vi?
undrar bara om det går att göra en tvärvändning.. låt oss kalla det ett kombinations-liv..

full & glad i fredags dock väger ångesten idag mycket tyngre än den firhetskänslan då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0