narcolepsi

SERIÖST - tror jag har någon sjukdom! Vaknade 10 idag, gick upp & var överdrivet trött fast jag har sovit mer än 8 timmar. Käkade frukost, duschade o sånt OCH LA MIG IGEN. Cp-sjukt trött är jag hela tiden. Egentligen borde jag ha pluggat & efter det åkt till stadsbiblioteket och pluggat ännu mer. Får ta tag i grejer nu! Ska knarka kaffe för det funkar inte seriöst såhär.. vill bara sova HELA tiden.. Har helt ont i ögonen också precis som att jag inte har sovit. Är ju förkyld men har fan varit det innan och sov inte så mycket då. Nu ska jag fixa lite kaffe och läsa min tråkiga bok, dra mig till stadsbiblioteket (kan inte plugga bra hemma) och plugga röven av mig. Ska hem till Changi sen och äta asiatiskt mmmmmmmm. Dör för det!
pussheeej

random bild från växjö - så jävla legendarisk!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0