MYS!

Så mysig helg asså! Mår sååå bra (utöver plugg-ångesten) vet inte vad det är med mig haha bara går runt & mår bra. Dock är detta aldrig långvarigt men skitsamma ska njuta.
Hade jättemysig födelsedag med mina tjejer i fredags och en rolig utgång med tanke på omständigheterna. Lördagen hade jag bara mysfaktor hela dagen, sov ut som fan, vilade, lagade god mat & fixade lite i hemmet (mår bra av sånt haha) fixade med blommorna jag hade fått (tack tjejer!) och tände en massa ljus. Mami blev så glad när hon kom hem från jobbet.  Idag har jag försökt att plugga lite men det gick inte sååå bra,  började laga mat med mami istället, bosnisk, underbar, dödlig mat. BUREK! Asså om jag hade kunnat dela med mig av den lukten NJAM NJAM!

Nu ska jag fixa mig lite & plugga medans det bakas i ugnen. Sen efter maten blir de fika med Ema och Abeer, Nina & Chang om dom fredde-barnen pallar. MYS på hög nivå seriöst. Och hela kvällen/natten - PLUGG!! Har kommit på att jag funkar bäst på eftermiddagen så ska ta tillvara på det. Har druckit mitt underbara kaffe nu så har massor med energi och kommer ha det till 1 inatt typ. Är alltid seg fram tills 4 på eftermiddagen, tyvärr! Har skitmycket plugg denna veckan, hoppas jag klarar tentan nästa tisdag! Lite random sådär men mer om det sen- NU: Bilder från i fredags!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0