kontraster

Sitter och pluggar nu - fick tummen ur röven (tänkte precis skriva fick röven ur tummen)
Tog en liten paus (tar alltid för många pauser för ofta men men) och skrattade lite åt mig själv. Är helt hög på kaffe, skakar en aning, käkar salta kex, skriver om 4 klassiska sociologer, tänker på fredag (födelsedag) och en massa andra onödiga saker samtidigt som jag lyssnar på årets fetaste låt - smoke weed everyday.

Vet inte men jag tycker jag är rätt konstig. Måste alltid lyssna på antigen rap eller rock när jag pluggar och helst ha massor med andra saker igång. Ja, det tar tid från pluggandet men jag måste. Inser att jag behöver uppsöka en bra läkare snarast. med anledning av många saker......

så ännu ett onödigt inlägg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0