hectical

Har en hektisk dag fast jag har varit ledig. Med hektisk menar jag mycket att göra. Ska alldeles strax ner till stan en runda, dock en mycket snabb runda. Hem och laga middag, fixa mig & sen blir det förfest innan konsert! Har såklart inte hunnit med något plugg :( fuck it.
Händer så mycket just nu och har någon inneboende sjukdom som gör mig så seg, har ont i huvudet konstant så jag pallar fan inte med livet längre. Ska satsa på att plugga röven av mig i helgen istället.
Förövrigt så vill jag tipsa (tror ingen har missat det) Adeles låtar, hade ingen aning att hon va så bra! Fyfan villka texter. Så lindrar jag min huvudvärk lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0