hate this shit

Vaknade upp som den sjukaste åsnan på jorden :( Har inte varit sjuk på skitlänge så har glömt hur eländigt det är. Helt täppt, snorig, ont i huvudet, trött, ont i halsen BLÄÄÄÄÄÄÄÄ
Och jag som ska till Växjö idag och festa järnet.. Skiter i, ska göra det ändå och sen pay for it imorgon. Har några saker att fixa här hemma, åker någon gång vid halv tre tror jag. Kommer bli kul som fan och jag ska bara tänka bort sjukdomen (vin är nog bra botemedel haha)
Ska även bli mysig att träffa min Hyra igen, saknat henne som fan! Gillar inte detta att alla ska flytta hit & dit, hatar förändringar haha. Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Igår hade jag myskväll med min kusin och skrattade sönder mig, älskar henne mest! Sen stack vi till hennes syster som bor 2 minuter från mig och hälsade på dom & deras underbara lilla son. Sötaste är han, jag smälter varje gång, vågar inte ens hålla honom för att han är så liten och helt underbar - mashallah!

Nu ska jag fortsätta kurera mig här hemma, tror jag ska bli frisk på 2 timmar om jag maxar c-vitamin, te & honung haha.
pusshej!

trion som ska göra helvete i växjö ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0