fuck it

Har daaaamp för mina böcker inte har kommit. Den ena fetaste boken har kommit, ska börja läsa imorgon. Är redan 150 sidor back. Men jag ska liksom ha läst en roman till nästa torsdag i fucking need the book. FÅR DAAAMP. Sen den tredje skiter jag i just nu, kommer få helvete att läsa in till tentan men så får det bli. Nästan en vecka sen jag beställde - wtf??? Och så är min ena knapp på datan sönder (REDAN!!) och har inte tid att lämna in den. Och har fullt upp alla dagar i veckan så jag blir suuuur nu. Och är trött som fan, tur att jag har pluggat klart, ska sova alldeles strax.

Denna veckan är kaos
Tisdag:
Skola 10-12
Hem om jag hinner, måste inom bibblan
Ema ska tatuera sig 16.00
Tvätt 17.00
Plugg & tvätt, betala fakturor, fixa garderoben hela kvällen
Onsdag:
Åka till IKEA
Förbi chefen i Maria Park
Åka till Malmö SOLIDAR utbildning 15.00-20.00
Plugga på tåget - sova direkt när jag kommer hem
Torsdag:
Skola 10-12
Hem & plugga en stund
Ner till stan SOLIDAR utbildning 17.00
Plugga på kvällen
Fredag:
Städa hemmet
Packa
Plugga
Åka till Växjö (plugga på tåget)

DEPRESSION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0