back to how it was

Idag har jag varit fett effektiv! Med den djurigaste mensvärken dock so i'm proud att jag överlevde dagen ens. Har fixat en massa skit, hoppas att veckan fortsätter såhääär. På fredag åker jag & Ema till Växjö till underbaraste Hyrisen! Och jag har SKITMYCKET inplanerat i veckan, kom precis på att mellan alla grejer som jag måste fixa så måste jag plugga också (om mina böcker bestämmer sig för att komma). Så det är bara work, work, work som väntar. Äntligen lite rutiner och fixande. Har ju haft fullt upp i somras också men detta är annorlunda, känner mig mer effektiv nu haha.
Nu ska jag nanna sött, tillbaka in i drömmarnas värld. ÄÄÄLSKAR verkligen att sova (då när jag kan sova bra) för jag har alltid underbara drömmar! Förutom när jag har äckliga sömnproblem och förvandlas till kinkig-monstret typ varannan vecka haha.
pussheeej!
(såfort jag hinner ska jag överföra alla mina bilder hit plus lära mig mer om datan, då blir inläggen roligare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0