trying to move on with life

Så.. vad ska man börja med. HEJ!
saknat mig?
ja, jag har också saknat mig själv.
Känner mig helt förvirrad och borta. Fattar inte hur snabbt tiden går, hinner inte med något som jag vill hinna med. Denna veckan har varit fett konstig, har inte gjort så mycket annorlunda än vanligt men är så fucked up, är trött hela tiden! Mår rent ut sagt skit. Tar power-naps, dricker rikligt med vatten, äter relativt bra men ändå: DÖD.
Måste ta tag i detta och börja ta hand om mig igen, gjorde det så bra under sommaren men sen kom stressen med skolan. Men nu är jag ju inne i det hela så ska ta det lite lugnare och ta hand om mig.
Fick G på min första tenta btw - 4 poäng ifrån VG till o med. STOLT! Med tanke på att jag började plugga dagen innan (dum i huvudet, i know)
Idag har jag varit hos Anna i klassen och jobbat med min underbara grupp, imorgon är det seminarie och sen tar jag helg! Ska bli så skönt. Nu måste jag sammanfatta det vi diskuterade idag sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Ta en lång dusch, tända massa ljus, läsa lite och äta frukt - sååå skönt. Men först: skriva!
pussheeeej

något sånt här gott blir det så jag kan varva ner och börja må bättre (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0