like always

Long time no see? Snarare no write. Men tro mig min kära blogg, jag vill in varje dag och skriva, skriva tills fingrarna blöder men tiden rinner iväg och tankarna vill inte bli kontrollerade genom att skrivas ner så det blir aldrig något utav min önskan om att få skriva av mig. Av så mycket saker som händer och så många tankar som jag har, hade jag lätt kunnat producera 4-5 böker bara sådär. Men inte än, så känns det. Undrar om det ÄN snart kommer.

Som sagt så händer det en massa, som vanligt på hösten. Smsade Hyra för någon vecka sen: Fan vad jag hatar hösten! Men samtidigt så går jag runt varje dag och ler som en idiot, insuper den kyliga luften och gillar läget rent ut sagt.
Sitter på stadsbiblioteket nu, har pluggat lite, ska fortsätta snart. Igår satt jag här drygt 4 timmar, finns inget som slår den känslan när man känner att man har uppnått något, även om det är något litet som inte betyder så mycket för världen.
Med förhoppningar om att jag ska ta mig tiden och även ta mig an skrivandet - så hörs vi, nu ska jag plugga vidare, läsa och anteckna för fullt. Som förövrigt (pluggandet) håller på att bli en väsentlig del av den nya, uppdaterade & organiserade Sabina. Detta efter att jag har haft FÖR mycket ångest öven förra veckans tenta.
PUSSHEJ

kanske passande att visa min snygga (överfulla) kalender nu som "organiserad" människa.  jag har pimpat den med bilder på mina närmaste. behöver dock fixa den lite mer, med bilder på Chang, Didi och min bror också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0