just in time

God dagens!
Lägligt nog har jag börjat må en aning bättre, helgen hjälpte oerhört. Perfekt inför denna vecka då jag ska skriva min hemtenta. Är klar med två frågor, inne på tredje. Målet är att bli klar med mina 4 G-frågor idag och VG-frågan imorgon så att jag kan åka till Hyra i Växjö till helgen. Måste ha någon motivation ju. Egentligen är det inte så svårt, men jag har ju som bekant ingen självdisciplin så att jag ens har börjat är stort. Och så vrider jag och vänder på varje ord för vill ha ut det bästa men får fan panik på mig själv.. Nej, nu ska jag skriva en fråga, ta en kaffe & sedan skriva sista. Förhoppningsvis så vaknar jag upp imorgon och bara kör på och blir klar med VG-frågan fast jag inte alls är pepp på den.
PUSSHEJ

ett litet urplock från förra resan till växjö

På tåget, alltid mat i närheten

poppin' champagne

hemmafru-times. typ 10 matlådor in i frysen så att Hyra har något att äta

kyckling & currygryta

efter 3 timmars matlagning pallade jag inte mer, någon annan fick ta disken

vi var lite nostalgiska

<3

mina finisar

Hyris tog hand om mig med albanskt te för jag var så in-i-helvetes sjuk

en (och några till) lärdom som jag tog med mig från växjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0