oh how wonderful life is

... or not.
Trodde faktiskt att jag hade gjort bra grejer på sistonde så att jag har bra karma men tydligen inte för har fått fetaste förkylningen. Helt ovan :(
Och heeeelt olägligt.
Har bestämt mig för att ta helg redan idag, imorgon ska jag försöka ta det lugnt & på eftermiddagen har jag lite things to do, people to meet. På fredag skulle jag egentligen gå på föreläsning men kan fan inte.. och anledningen till att jag inte kan är riktigt djurig. Måste (ja, måste o måste) på konsert på fredagen.. vill inte dissapoint min kusin så ska försöka stå ut med det. Och på lördagen ska jag utföra mina vänskapliga plikt och laga mat till Ajla för hon har fyllt år & ska ha en liten tillställning hemma så har lovat att ställa upp. Och utgång på det.. fast den är jävligt långsökt den utgången.
Och fyfaaan vad jag hatar att vara förkyld! Mår skit, skit, skit, skit. Nu ska jag gå & kamma ut mitt hår från min turban och fixa lite smågrejer (ordning & reda även om man är sjuk!) och sen hoppas jag på en riktigt god natt.

pusshej!

full, glad och på topp! återstår att se vilka bilder som kommer från denna helgen (jag - däckad på sjukhuset pga sjukdom haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0