now, let's do this

Här sitter jag med ryggvärk & ont i benen och fötterna.. som vanligt efter en dödlig utekväll! Igår vaknade jag som ett vrak och kände fyfan.. kommer inte orka med en utgång ikväll. Men tur var det att jag ändå tog mig ut, med feber & ont i ryggen efter bärande av halva systembolaget runt halva helsingborg. Tur var det, för fyfan så kul vi hade det! Började med förfest hos Jäzi och där hade vi kul som vanligt med go mat & go dricka, sen blev det stan för lite juggekonsert (as always, det är där det händer!) och dansade tills vi knappt kunde stå på benen. Nu i efterhand ångrar jag mig liiite att jag inte stannade längre men jag hade inte kunnat ta mig hem om jag inte gick då. Och det var skönt att komma hem vid tre & somna direkt, full & glad.

Vaknade relativt normal idag. Har ätit, handlat & hämtat paket och testat lite kläder och skor. Nu ska jag baka en kaka till min mami, dammsuga, fixa några grejer, fixa mig själv & bege mig mot stan igen. Där ska jag laga middag till Ajla & oss andra till förfesten sen blir det nog utgång på det med. Hoppas jag får med mig tjejerna, dock på en liiite lugnare kväll än igår, men bara lite (:
bilder kommer imorgon!
pusshaaaaaaaaaaaaaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0