För den som vill ha rosor, tål taggiga stjälkar

Oh my, what have I been up to?
Massor as usual. Från då när jag var i Växjö har jag lämnat in hemtenta, förberett mig inför den nya kursen som var psykologi. Har påbörjat den och det går väl helt okej hittills. Idag hade vi vår första övning, det var rätt roligt att göra lite praktiska grejer än att bara sitta på föreläsningar. Det var på skolfronten. Det lägger jag åt sidan en vecka nu ungefär. Behöver i alla fall inte åka till Lund eftersom vi har "ledigt" en vecka (läsa, läsa, läsa står på schemat)

Förövrigt har jag umgåtts med syskon, familj & vänner såklart. Varit med i en del av planeringen av systers bröllop har jag också gjort, festat, varit i Kristianstad, haft tjejmiddag, lyssnat på överbra musik, köpt böcker och överdyrt men överfint nagellack, funderat över livets svåra frågor och funderat över om jag ska åka till Norrköping/Linköping den 24 eller 25 november ....

Och denna veckan ska jag ägna mig åt liknande grejer plus massor av matlagning, planering & organisering (oh how you've been missed!) och MYS! (kombinerat med läsande, tyvärr)

and that's it i believe.
och bloggen kommer vara lika död, har ingen kamera & känns sådär att lägga upp bilder från sommarmånaderna (som jag egentligen skulle lagt upp för längesen) men ni kanske har tur och får såna random when-i-had-a-camera-inlägg.

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0