FML

på riktigt. Okej.. ångrar egentligen inte utgångarna i helgen för hade SÅÅÅÅÅ kul. Både fredag som lördag.. Undrar fan när/om jag kommer tröttna på att gå ut... Men fyfan vad jag får sota för det. Troligen halsfluss som jag ligger inne med nu! Just great. Inget möte imorgon på morgonen & ingen föreläsning. Känns helt hemskt. Med imorgon har jag missat tre föreläsningar. Och förmodligen övningen på tisdag, är ändå ledig på onsdag men på torsdag ska jag banne mig vara back on track.
Och då får jag faktiskt ta dessa 3 dagar och plugga flitigt! Måste ha pli på mig själv. Även om jag gärna hade gått imorgon så vill jag inte smitta folk och hur stor är chansen att ta sig någonstans imorgon med orkanen där ute.

Ja... orkanstyrkor har det blivit. FML på riktigt. But still.. hellre storm/orkan i två dagar än 5 månaderas snökaos. Vi har klarat oss rätt bra, snart december & ingen vinter på sikt (let's not jinx it) men ja... still. Kunde varit bättre här i stugan, but i shall not complain. Nu ska jag ta & titta på lite film medans man har strömmen kvar (känns fel att säga så haha) och försöka reda ut håret lite. Seriöst.. tvättar jag inte det på två dagar börjar det fan skapas dreads (nackdelen med lockigt hår).. imorgon blir det halva balsamflaskan i håret ja..

Och bilder från fredagen kommer någon gång, fanns typ inga bilder från lördagen.. kanske bra det när halva sällskapet var bakis haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0