excited

Sitter här & väntar spääänt på att få ett sms från Nelly så jag kan springa till affären & hämta mitt paket. HALLÅ kan det komma någon gång?? Visar senare vad det är, helt underbart i alla fall kan jag lova att det är.

Har precis avslutat helvetestvätten, hatar det mest i hela världen tror jag.. Och smart som jag är så tänkte jag att jag tar tvätten från 7 till 12 för då kan jag få ut mer av dagen.. VA FAN TÄNKTE JAG MED!!!?? Känner mig helt handikappad i kroppen nu :(
Sov inte ens bra, hade massor med konstiga drömmar & så upp 6.50. Inte normalt för mig, speciellt inte eftersom jag har skönaste schemat i skolan & börjar alltid efter 12. Men men.
Nu är det gjort och har hunnit äta också. Så ska in i duschen nu & get fresh sen ska jag plugga lite. Därefter blir det att slänga ihop en mumsig sallad till mig & Ema som kommer hit efter jobbet.
pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0