YES!

OOH min kära blogg! Aldrig trodde jag att denna tiden skulle komma.. Är klar med allt!!
Klarade till och med nationella i matte c så kommer i alla fall inte gå ut med några IG. Imorgon har jag officiellt mina 2 sista lektioner och kommer nog få reda på betyg i filosofi a, religon a och religion b. Hoppas på MVG i allt men tror inte det kommer bli så men men..

Oh bittersweet victory..

Vet om att mer skola väntar i form av högskola, men som sagt det är tusen gånger annorlunda. Sen så är det bittersweet för jag är en aning besviken.. har inte fått de betyg som jag förväntade mig men what to do? Jag vet att jag i alla fall alltid har gjort mitt bästa (kanske inte i kinesiska dock) så ja.. Det är sånt jag får ta.
Återkommer med betygen när jag fått dem i min hand, vet ju inte alla helt säkert än och vill inte ta ut något i förväg.
NU SKA JAG SOVA!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0