well hello

Full rulle hela helgen, som vanligt då asså. Är helt jävla sjukt död. För mycket som händer dessa dagarna. I fredags var det Göteborg på schemat och vi hade underbart roligt hela dagen. Söndag - träffa kusinerna i stan, hänga lite i butiken sen åkte vi hem till dom. Där städades det och fixades tilltugg för Eurovision-night väntade! Folket droppade in vid halv nio sen bänkade vi oss framför tv:n. Kvällen för oss slutade kl. 04.00 då vi rent ut sagt däckade i sängen..

Vaknade runt 12 på söndagen, duschade, käkade och segade mig som fan och sen blev jag körd tillbaka till civilisationen (Helsingborg) där det vankades styrelsemöte, medlemsmöte & valvaka/filmkväll. Kom hem runt 12 igår, helt död igen.

Nu har jag några saker att fixa innan jag ska bege mig till skolan. Efter skolan väntar mer SSU-aktiviteter (fullt upp denna veckan med det oxå), sen ska jag gå och simma, hem & plugga förhoppningsvis. Denna veckan ger mig ångest på riktigt. Har sjukt mycket att bli klar med men har ingen aning hur jag ska hinna för jag har typ 39 ssu-aktiviteter + 89 möten :/
kill me slowly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0