spirit age be with me

Okej.. kanske inte skulle överdrivit med kaffet. Är helt skakig nu haha. Och har inte ätit något för att jag har skrivit som fan. Och denna gången har jag faktiskt skrivit och inte hållt på med annat! Nu måste jag dock äta. mmm bulgursallad med marinerade kikärtor och fetaost.. tror nog jag har lite arabiskt blod i mig haha.
Sen ska jag göra filosofin som sagt. Hela helgen kommer ju se ut såhär för mig. Och ja, jag har bara mig själv att skylla. Men jag vet också varför det har blivit såhär. Har inte haft några ämnen alls detta året som jag gillar. Engelskan bara, och där har allt gått bra och ingen ångest över det (okej lite bara) men allt annat HATAR jag. Har inte haft någon samhälle eller något språk.
Religion till exempel. Hej, ni läser världens största ateists blogg. Och så har jag religion a OCH b. Och ja ni kanske tror hur svårt är det allt lära sig och förstå. Inte alls. Men jag vill inte, för jag vill inte ha något med religion att göra därför blir det helt fucked. Som vid denna uppgiften då vi skulle skapa vår egen religion. Kaos ju... Så kan det gå.
Vill man inte så kan inte.. Därför tror jag att det kommer gå över efter sommaren inför högskolan där man bara har sånt man är intresserad av helt enkelt.
JAJA - slut på babbel.
holla!

Kommentarer
Postat av: arnela

Tro mig, jag grät mer än allt. Typ begick självmord av skratt

2011-05-20 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0